Da li se Influence Marketing uvek isplati? | Instagram Blog | Digitalci.rs
Da li se influence marketing uvek isplati digitalci

Da li se Influence Marketing uvek isplati?

Influenserka sa svojih 2,6 miliona pratilaca je objasnila potpuno iskreno i transparentno zašto se odlučila da ugasi svoj brend. Razlog je jednostavan: prodala je samo 36 majici.

Da li se influence marketing uvek isplati arii digitalci

2,6 miliona followers-a = 35 prodatih majici

Arii se oglasila putem Instagrama (ta objava je u međuvremenu obrisana) povodom gašenja njene marke. Ugovor sa dobavljačem je obavezao da proda minimalnu količinu od 36 majici kako bi njihova saradnja bila isplativa. Ta količina je očigledno bila prevelika uprkos broju followers-a.

Da li je došao kraj influence marketingu ?

Influence marketing nije svemoguć kao što mnogi misle i tvrde. Kao što je slučaj i sa drugim organskim komunikacionim kanalima, problem je uglavnom u (nepreciznom) targetiranju. Postavlja se prosto pitanje: da li su ti followers-i zapravo naši klijenti? U ovom slučaju, odgovor je očigledan.  
Drugim rečima, veliki broj pratilaca definitivno ne mora ništa da znači, a to su izgleda mnogi zaboravili.  

Svi influenseri koriste jedan te isti model monetizacije koji je izlizan. Autentičnost i kreativnost su zapostavljeni. 

Hajde ipak da ne generalizujemo previše: postoje mnoge jako zanimljive i uspešne kampanje. Ali ipak je potrebno malo više truda od štampanja majici koje bismo posle prodali pratiocima.  

Call Now ButtonPozovi